REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO „EZŁOTÓWECZKA.PL”

§ 1 Definicje

  1. „Sprzedawca”/„Administrator” – właściciel sklepu internetowego Ezłotóweczka.pl, prowadzący sprzedaż produktów: DKZ Daniil Krasnoshapka Złotóweczka, z siedzibą w ul.  Drewnicka 1C, 05-091 Ząbki, NIP: 9522221650, REGON: 520291839
  2. „Klient” – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu towaru w sklepie internetowym.
  3. „Sklep Internetowy” – platforma zakupowa dostępna pod adresem www.ezlotoweczka.pl.
  4. „Umowa Sprzedaży” – umowa zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na zasadach określonych w Regulaminie.
  5. „Produkt” – każdy towar oferowany do sprzedaży w sklepie internetowym.
  6. „Zamówienie” – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży.

§ 2 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego oraz warunki realizacji zamówień.
  2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Klient może składać zamówienia 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

§ 3 Zasady składania zamówień

  1. Zamówienia mogą być składane poprzez formularz dostępny na stronie www.ezlotoweczka.pl.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia i akceptacja Regulaminu.
  3. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą dokonania płatności przez Klienta.
  4. Zamówienia realizowane są według kolejności ich wpływu, do wyczerpania zapasów.
  5. Klient wybiera formę dostawy spośród dostępnych opcji (kurier InPost, dostawa do domu, paczkomat) i formę płatności (szybki przelew, BLIK).

§ 4 Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.
  2. Koszty dostawy są doliczane do ceny Produktu i pokrywane przez Klienta.
  3. Dostępne formy płatności: szybki przelew bankowy, płatności BLIK.
  4. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przed wysyłką zamówienia.

§ 5 Dostawa

  1. Dostawa realizowana jest przez firmę kurierską InPost w formie dostawy do domu lub paczkomatu.
  2. Koszty dostawy są uzależnione od wybranej formy i widoczne w procesie składania zamówienia.
  3. Termin dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.

§ 6 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
  2. W celu skorzystania z prawa odstąpienia, Klient zobowiązany jest do przesłania pisemnego oświadczenia na adres e-mail:  kontakt@ezlotoweczka.pl lub do wypełnienia formularzu zwrotu dostępnego na stronie Sklepu oraz odesłania produktu.
  3. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
  4. Produkt musi być zwrócony w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu.
  5. Sklep zwróci Klientowi koszty, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru.

§ 7 Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty otrzymania produktu, zgodnie z obowiązującymi przepisami polskiego prawa.
  2. Reklamacja może dotyczyć wad fizycznych lub prawnych zakupionego towaru.
  3. Klient powinien zgłosić reklamację niezwłocznie po zauważeniu wady.
  4. Reklamację można zgłosić pisemnie na adres e-mail: kontakt@ezlotoweczka.pl lub pocztą tradycyjną, dołączając opis wady oraz dowód zakupu (np. paragon, faktura), oraz podać datę zauważenia wady.
  5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania. O wyniku reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą mailową.
  6. W razie opóźnień w rozpatrzeniu reklamacji, Sklep zobowiązuje się poinformować Klienta o opóźnieniu.
  7. W przypadku uznania reklamacji, Sklep podejmie działania, tj. naprawa, wymiana produktu na nowy, obniżenie ceny lub zwrot pełnej kwoty za produkt.

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie.
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy prawa polskiego.

Wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne.